To travel or not to travel - Reisverslag uit Desert Hot Springs, Verenigde Staten van Sophie Brandt Corstius - WaarBenJij.nu To travel or not to travel - Reisverslag uit Desert Hot Springs, Verenigde Staten van Sophie Brandt Corstius - WaarBenJij.nu

To travel or not to travel

Blijf op de hoogte en volg Sophie

30 November 2012 | Verenigde Staten, Desert Hot Springs

Hmmm...aangezien dit een reisverslagensite is en ik net het volgende mailtje heb ontvangen:
" Dear Sophie Brandt Corstius

We are pleased to advise that your application for a work visa under the Working Holiday Scheme has been approved. "

Weet ik niet precies of ik alles nog als 'reisavontuur' mag rangeren...ik ga het toch doen, al is het alleen maar om een traditie in touw te houden (verlies ik int engelandse mijn Nederlandse spreekwoorden al;)?) of om jullie gezamenlijk tóch nog op de hoogte te houden van mijn capriolen hiero, of daaro....hoe je het noemen wil.

In de tussentijd is mijn horizon behoorlijk verbreedt maar mijn wereld in het algemeen wat gekrompen, de afstanden althans. Na precies een maandje geleden in Amerika te zijn aangekomen, zelfs in het Los Angelesse ben ik er wederom. Precies een maand later nadat ik het staartje van mijn wereldreis begon, kneep ik hem weer bij de amerikaanse customs. Douaniers zijn hun roemruchtige, angstaanjagende imago zeker waard, streng doch..eeeh...streng! Maar ik mocht weer naar binnen, zelfs nadat ik mijn New Yorkse nóg steeds niet gepost had. Een I O U ( I owe you;) voor jullie wat dat verhaal betreft.

Nu ben ik samen met Hamish, een totaal ander plan en een lifechanging seminar : Date With Destiny met Mr. Tony Robbins, voor de boeg in desert springs. Een hotel zoals alleen in films en de achtbaan die mijn leven heet, al een tijdje gaat nog steeds op volle touren...momenteel zit ik in de Aerosmith, voor de Disneygangers onder ons...wachtende op mijn 'launch' om vol gas door de volgende rollercoaster te roetsjen naar het Aucklandse, waar voorlopig mijn leven gaat plaatsvinden...

And so THE story continues.... ;)

• 30 November 2012 - 11:45

Pats:

the never ending story, good luck & love jochie!!!!

• 11 December 2012 - 04:28

Thijs Lindhout:

Hey Sophie,

Leuk om je ontmoet te hebben. Hoe gaat het nu met je een paar dagen na het seminar?

Ik ben me deze week zoveel mogelijk aan het isoleren van het 'normale leven' om alle informatie te verwerken en m'n lifeplan op te stellen. Wil nog zo lang mogelijk in de vibe van het seminar blijven.

Lijkt me leuk wat van je te horen. You rock! ;)

Cheers,
    Thijs