Welkom in het land van Laaf :) - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Sophie Brandt Corstius - WaarBenJij.nu Welkom in het land van Laaf :) - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Sophie Brandt Corstius - WaarBenJij.nu

Welkom in het land van Laaf :)

Door: Soof

Blijf op de hoogte en volg Sophie

15 November 2011 | Singapore, Singapore

Lieve mensen in de snoeihard kou!

Dat was het eerste en het laatste gemene inwrijven wat betreft de temperatuursverschillen ( denk ik;)). Al heb ik vanaf hier, na twee dagen winter te hebben gevoeld in NL, mn slippers uitgetrokken en ga 4,5 verder op mn blote voetties: zo heeeeeerlijk warm. Weet ineens weer hoe veel aangenamer die warmte het leven maakt ipv je kiezen op mekaar te moeten zetten, zodra je de deur open trekt.

Afijn,
Soof en Skunk zijn op weg! Na een afscheidsfeestje op Schiphol, wat echt nooit wennen zal, ook al zagen jullie er prachitg uit;) mochten we meteen door naar de Gate! De vlucht naar London gaf ons een beetje het gevoel alsof we net naar Utrecht getreint waren. Op London Heathrow konden we vlekkeloos door naar ons half lege kistenbeest en op naar Singapore. Aangezien ik mijn jetlag al weken waan het voorbereiden was, heb ik 11 van de 12 uur liggen snurken:) Op die manier is het extra vreemd om samen uit te stappen en nog niet echt door te hebben HOE ver we eigenlijk geraakt zijn.

Op Changi Airport volgde het vrolijke wederzien met de BACKPACKS. Dit wordt nog eventjes wennen. En ook al gauw kwam Ome Danny tevoorschijn, Heeeeeeul leuk! Zijn onthaal, de warmte en de luxe om meteen de stad te worden doorgereden en in ons al geboekte hostel te belanden zijn een veel te luxe begin, uiteraard! Maar wel erg fijn!

Singapore, voor wat wij er tot nu toe van gezien hebben is 1 grote Efteling. Doordat alles, ALLES zo goed verzorgd, netjes geknipt, schoongemaakt, opgepoetst, netjes gevouwen, gestroomlijnd, uitgekamt, opgeborsteld, afgestoft en gelikt is, hadden wij het idee dat we door een themapark werden gereden. Zou ook zomaar kunnen als je bedenkt dat het hier niet groter is dan Texel, maar dan met 5 miljoen Aziaten ipv Texelaars:) Wat dat betreft is Singapore echt mooi, glimmende hoge gebouwen, spiegelflats, glazen koepels, felle kleuren maar in het centrum ook ineens oude, herenhuisjes. Na het inchecken in Skunks allereerste Hostel: The Prince of Wales zijn we erop uit gegaan, of nou jaah...achter Dan aangelopen voor behoorlijk Indiase curry!
Nu zijn wij klaar voor de grootste after dinner dip van 2011 en gaan lekker slapen in onze private room:) Weltrusten lieve Kijkbuiskinders!

• 15 November 2011 - 18:39

Joes:

Schatten! Wat een goed begin van jullie reis. Laat snel wat van je horen kleine trol.

X Jeroen

• 16 November 2011 - 08:16

Pats:

we zitten echt in de witte ochtend vries kou! maar het is nog fietsbaar! X