The road trip III-Byron Bay, BABY!! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Sophie Brandt Corstius - WaarBenJij.nu The road trip III-Byron Bay, BABY!! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Sophie Brandt Corstius - WaarBenJij.nu

The road trip III-Byron Bay, BABY!!

Door: Soof

Blijf op de hoogte en volg Sophie

12 Mei 2012 | Australië, Byron Bay

THE road trip III
BYRON BAY,BABY!

Weer terug in de tijd: 

Te popelen stonden we om ons nieuw, versomgeruilde longboardje de zee in te gooien. Waar Kan Dat Beter dan in Byron bay Waar de ideale
Golf Maar Liefst 5 breakpoints heeft...

In de toch nog regen, parkeerde wij onze Jucy aan het strand, voor een goedkoop geimproviseerd maaltje met uitzicht op grijze zee...Australia is
Duur, we waren gewaarschuwd, echter verliep de vriendschap tussen onze bankrekeningen en de Oz prijzen behoorlijk stroef. Dat is dan ook de reden dat Byron bay voor ons Vier: skunk, Jucy, ons surfboard en ik de Grote gelduitdaging werd. Wildkamperen, campings opsneaken om in de keukens te koken, peanut and jellysandwiches, stiekeme hosteldouchesters zijn, op de vlucht voor de nachtrangers die ons al te graag willen bekeuren en vechten tegen te hitte
Of de regen was het Grote avontuur in het beste Byron! Maar Wat dot
Alles dubbel en dwars rechtvaardigde was het feit dat wij elke
Dag op ons longboardje in de bruinbrandende zon konden surfen! Denice's dolfijnendroom Heb ik schaamteloos voor Haar neus weggekaapt toen ik in een van de
Golven vergezeld werd door 5dolfijnen op armafstand die mij lieten zien hoe je echt met golven te werk gaat....

Het nachtleven in byron bay is top! 
Op magische social skills Wijze eindigde wij in het locale radiostation, in het buurtcentrum Waar wij onze gerecyclede portemonneetjes Eileen verkopen-wanhopig voor geld. Zelfs ALS straatverkoopsters maakte wij vrienden met de lokale geldlozen die Haar vlochten, sieraden maakte Maar bovenal de grootste lol hadden in het schooierbestaan: WIJ OOK! 

Byron Bay is Brilant! 

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Na mijn uitwisseling in Santiago de Chile, ben ik in Paramaribo, Suriname stage gaan lopen om mijn European Studies af te kunnen ronden. Ik lipe stage bij Hennah Draaibaar@The Back Lot/NOS. Na mijn studie ben ik samen met Denice/Skunk verder op reis gegaan: Azie, Australie, Nieuw Zeeland...en nu ben ik weer aan de onderkant van de wereld om die reis af te maken....

Actief sinds 22 Jan. 2009
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 53252

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 05 September 2014

www.waarbenjijdie2maandenallemaalgeweest.nu

20 September 2012 - 12 November 2012

total recovery and finish what i've started

14 November 2011 - 01 Juni 2012

Around the woooohorld

19 Februari 2010 - 13 Juli 2010

SurinameSoof

23 Januari 2009 - 18 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: