Attentie, Attentie alstublieft.... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sophie Brandt Corstius - WaarBenJij.nu Attentie, Attentie alstublieft.... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sophie Brandt Corstius - WaarBenJij.nu

Attentie, Attentie alstublieft....

Door: Soof

Blijf op de hoogte en volg Sophie

24 Juni 2010 | Suriname, Paramaribo

Lieve, Lieve Luitjes in Nederland!
Ik meld me weer eventjes en zit vol met verhalen! Een maand lang heb ik jullie via dit medium in de steek gelaten waarna de verhalen zich alsmaar hebben opgestapeld...Natuurlijk neem ik die mee naar NL, maar ik zal ze eerst ook nog op waarbenjij.nu openbaren voor jullie! (en stiekem ook een beetje voor mij) ...

Maar om eventjes terug te komen op dat naar NL komen...Ik ben tegendraads geworden wat betreft de waarbenjij.nu-crew die aan het verkondigen is dat ik over 3 daagjes thuis kom...

Mijn stage eindigt vandaag en officieel zou ik as. maandag een belangrijke presentatie moeten doen in NL...maar daar ben ik dus nog niet goed genoeg op voorbereid, dus heb uitstel van executie en zal eind oktober iedereen verblijden met een scriptie, een herpresentatie en een jungle rescue project op de Haagse Hogeschool, Kortom; een poging tot afstuderen...dit alles maakt dat ik nu niet meer hoef te haasten en zodoende mijn ticket heb verlengd...Pas 12 juli vlieg ik richting NL om daar op 13 juli vroeg in de ochtend te landen. Zo kan ik hier nog een briljant festival meemaken volgende week, de dag van de afschaffing van de slavernij meemaken en mijn scriptie in alle rust (en zonneschijn, evenals jullie) beginnen...

Uiteraard mis ik jullie verschrikkelijk en is het echt niet jullie schuld dat ik voorlopig nog niet naar huis wil...

Liefs en Kussen
Soof

  • 24 Juni 2010 - 20:48

    Lau:

    Oh, heerlijk meis! Dus nu geen werk meer, maar alleen maar genieten! Je hebt het verdiend (al weet ik niet of ik moet geloven dat je niet al genoeg heb genoten). Weet je ook al hoelaat je aankomt, want dan staan wij op jou te wachten hoor!

    Ik hoop dat je nog even flink kan feesten, maar.. Houd maar wel wat energie voor ons over voor in Bulgarije ;-)

    Kus,
    Lau

  • 29 Juni 2010 - 13:50

    Pats:

    ook saai met maar een reactie! doe je best daar nog de laaste twee weken en rust nog even uit voor je hier weer in de drukte wordt ondergedompeld,dag lieffie en tot gauw X

  • 19 Juli 2010 - 16:28

    WIl:

    je zal hier wel niet meer lezen

    maar ben nieuwsgierig naar jouw :$

    op een goede manier dan he
    dat ken je van me :P

    sms ff als je intresse hebt in gewoon contact 0613523266

    groeten wil


  • 14 November 2010 - 23:32

    Ray:

    waar ben je nu ? ? ?

    Niet in Su ? ? ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Na mijn uitwisseling in Santiago de Chile, ben ik in Paramaribo, Suriname stage gaan lopen om mijn European Studies af te kunnen ronden. Ik lipe stage bij Hennah Draaibaar@The Back Lot/NOS. Na mijn studie ben ik samen met Denice/Skunk verder op reis gegaan: Azie, Australie, Nieuw Zeeland...en nu ben ik weer aan de onderkant van de wereld om die reis af te maken....

Actief sinds 22 Jan. 2009
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 53231

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 05 September 2014

www.waarbenjijdie2maandenallemaalgeweest.nu

20 September 2012 - 12 November 2012

total recovery and finish what i've started

14 November 2011 - 01 Juni 2012

Around the woooohorld

19 Februari 2010 - 13 Juli 2010

SurinameSoof

23 Januari 2009 - 18 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: