Sydney again-Van menslievend Naar mensetend... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sophie Brandt Corstius - WaarBenJij.nu Sydney again-Van menslievend Naar mensetend... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sophie Brandt Corstius - WaarBenJij.nu

Sydney again-Van menslievend Naar mensetend...

Door: Soof

Blijf op de hoogte en volg Sophie

12 Mei 2012 | Australië, Sydney

Sydney again-Van menslievend Naar mensetend...

Om jullie tijdslijn, optimale up-to-date-heid en begrijpbaarheid van, intussen mijn Reis en helaas Niet meer 'onze' Reis, toch nog een beetje intact te houden&zo ...krijgen jullie een Verhaal te versnavelen die zich daadwerkelijk in het. Hier en Nu afspeelt:) hier Waar ik Nu, 9 mei 2012 Ben: FIJI, kokosnotenparadijs.

Reizen, zeker ALS ze AL een keer of drie van richting en tijdsplanning verandert zijn, Kunnen raar lopen. Zo ben ik nog steeds niet thuis...maar wel in de pacific, via een ommetje naar mijn o, zo geliefde sydney, uitleg volgt later&als klapper op de vuurpijl eindigt mijn reis plotsklaps even als die van Denice: dit weekend al, sta ik gewoon weer op Amsterdamse grond...niets geen VS, niets geen NY...met Spoed naar huus. Oma is in nood en Soof onderweg! 

Zoals ik alweer eerder heb gezegd: de reis gaat om de
Mensen die je leert kennen...zij maken het verschil. Vooral in dieptepunten, in mijn geval diepstepunten zijn zij het die je reis maken of Kraken. Ik mag van geluk spreken dat ik de liefste mensen om mij heen had geschaard@Auckland en zo dus onbewust een megasterk vangnet had gevormd. Ook had een vriend verteld over Tony Robbins, een amerikaanse motivator/mental coach die o.à. President obama, elke willekeurige topsporter en andere megabonken traint. Graag zou ik voor jullie een heel boek willen schrijven over deze
Man, maar dat bespaar ik jullie.

Al voordat het slechte nieuws naar nieuw Zeeland kwam, was ik uitgenodigd om mee te gaan naar een seminar Van Mr. robbins himself@Sydney (gruwelstad, maar het moest
Maar;)). Bij deze seminars
Is het een soort impliciete regel dat men, als ze zelf succesvol zijn geworden/geholpen, iemand anders uitnodigen om mee te gaan naar deze training: IK dus:) 
Open minded vloog ik van christchurch naar Sydney. 

Christchurch is na
De hevige aardbeving verandert in 'Jesus Christ-church', aan gort ligt
Deze hele Stad. Door de straten loop je terwijl de geur van recontructie en het afbouwstof je
Neus insneaken. Het hele centrum is afgesloten en alle gebouwen, scheef, lijken intact, maar storten bij het minste muizenscheetje in: heftig. En het gaat ook nog heel Wat tijd en tranen duren voordat de mooiste straatjes van het Zuidereiland weer staan. Een opbeuring is dat ik Deze krachtige stad mag verlaten om Naar mijn favorier der favorieten: sydneeeeeeey te vliegen! Hoe dramatisch Deze stad, DES te genialer was de seminar die ik Volgde in het olymisc stadion.
Nog 2999 andere mensen met mij, kwamen om een flinke bonk energy, levenswijsheid en kracht te trekken uit Tony Robbins: een legende! Aan mij zullen jullie, bij thuiskomst nog veel meer gaan merken Wat Deze held van een vent voor mij verandert heeft. Niet alleen het lopen over vuur, de gezamenlijke tranen die 3000 mensen in koor over de vloer lieten druppen,  mAar vooal de keiharde motivatie is nu nummer1! 
Deze man zou met iedere wereldburger moeten kunnen spreken&gelukkig probeert hij dat ook middels boeken. Na 4dagen van 14 uur seminar elk, zou je afgepeigerd moeten zijn. Niets bleek minder waar en zo schoten de mensen tot wie de boodschap goed doorgedrongen was, letterlijk het stadion uit. Ik ging als een raket. Mijn maten als een raket naar nieuw Zeeland en ik als een raket naar Fiji: kokosnotenparadijs! 

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Na mijn uitwisseling in Santiago de Chile, ben ik in Paramaribo, Suriname stage gaan lopen om mijn European Studies af te kunnen ronden. Ik lipe stage bij Hennah Draaibaar@The Back Lot/NOS. Na mijn studie ben ik samen met Denice/Skunk verder op reis gegaan: Azie, Australie, Nieuw Zeeland...en nu ben ik weer aan de onderkant van de wereld om die reis af te maken....

Actief sinds 22 Jan. 2009
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 53236

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 05 September 2014

www.waarbenjijdie2maandenallemaalgeweest.nu

20 September 2012 - 12 November 2012

total recovery and finish what i've started

14 November 2011 - 01 Juni 2012

Around the woooohorld

19 Februari 2010 - 13 Juli 2010

SurinameSoof

23 Januari 2009 - 18 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: