Empiezo! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Sophie Brandt Corstius - WaarBenJij.nu Empiezo! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Sophie Brandt Corstius - WaarBenJij.nu

Empiezo!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sophie

26 Januari 2009 | Argentinië, Buenos Aires


¡Hola!
Dit is dan mijn allereerste, allervroegste, aller in het beginste berichtje op mijn waarbenjij.nu! Ik weet dat ik heb geroepen dat het voor nurdjes is, maar aangezien ik, officialy, op studiereis ben mag ik dus ook, als Dikke Nurd zijnde!

Ik ben nu net een dagje in Buenos Aires, Argentinië! Na een reis die slechts 12 uur langer duurde, dan gepland danxij een giga storm op Madrid! Rianne ( mijn reismuchacha) en ik mochten nadat we om twee uur ´s nachts braaf in ons Iberia toestel genesteld waren er weer uit! We werden naar een hotel gebracht en le centro de ciudad, waar een buitenparty was met 100en jongeren...Heb mijn remedie tegen chronisch feesten daar gevonden! 30 uur reizen doet wonderen! Gelukkig was Alejandra (onze Uruguayaanse reismatty) ook uit de lucht gehaald en konden we met zijn drietjes in een hotel kamer...Live verslag was te horen via bruno en zinn radio (hahaha) ...

30 uur later dan we waren begonnen aan onze reis, gingen de schuifdeuren op Ministro Pastrani Aeropuerto open en daar stak, boven alle schattige Zuid-Amerikaantjes, een bruingebronsde, Blond NINA uit, die ons kwam halen! Zo denk je zelf op avontuur te gaan, maar nu logeren we met zijn vijfjes in een pracht appartement in Palermo, Buenos Aires een superleuke wijk! Zelfs de manly whores die sn8s onder ons raam kroelen kunnen daar nix aan veranderen! Door Toby (een ex collega, op wereldreis) Shalieta en Nina werden we op sleeptouw genomen om een zondag in de stad te vieren! een soort summer in the city...

Hoewel ik, toen ik mijn ogen voor het eerst weer opendeed na wakker worden in deze stad, toch een beetje het gevoel had alsof ik voor het eerst op ijs stond...een beetje angstig maar wel heel nieuwsgierig naar hoe het allemaal is!

Buenos Aires is echt een gruwelijke stad! zo groot, zo warm, zo lekker, zo tango, zo sexy, zo druk, zo veel auto´s, zo veel eten, zo weinig pesos, zo...noem het maar op!
Ben op slag verliefd geworden&de rest van het continent moet nog komen!

Ahora ben ik begonnen met een taalcursus ( om alvast wat studiepunten te snaaien) en die is supergoed! wel pretty zwaar en moeilijk, maar heb me dan ook een beetje om het 4de van de 6 levels naar binnen gebluft! De taalcursus is stomtoevallig, maar 20 minuutjes reizen van ons huisje, dat verwacht je niet asje dat allemaal vanuit Nederland doet en regelt...

Deze cursus zal nog 9 daagies 4 uur per dag zijn (exclusief huiswerk!!!!) en daarna gaan we door om ´vakantie´ te vieren in Uruguay!!! Dat is het vakantieoord voor iedereen hier and it is supposed to be fabulous!

I will try to keep try updated!!!

ZOu liegen als ik zeg dat ik alles nu al mis, maar moet heel eerlijk zijn en toch echt behoorlijk wennen aan alles hier...vooral het idee dat je niet hoeft af te tellen is best vreemd, al houdt ons visum ons daar zeer goed van op de hoogte ( nog 191 dagen, hehe;))

Iedereen superbedankt voor alle lieve smsjes en berichtjes! ik zal mn hyves zo goed mogelijk verzorgen, borstelen,aaien en bijhouden (www.so0fy.hyves.nl)

EN:

mama: ik geef je groot gelijk het is hier inderdaar super, w8 alleen nog op die mooie Argentinos!

Kim: hoop dat je alle ledemaatjes nog bijelkaar hebt en het super was!

Gem; Hope U R ok en laat ze een poepie van eigen jägerdeeg ruiken daaro in Maastricht!

Sjanetje; Hoop dat je helemaal verChrist bent! hahaha in de best zin vant woord! Veel plezier jullie saampjes en dikke kus van mij!

Yos; Heeftie je een beetje heel gelaten? Of ben je egt minimal ? Was echt kut om afscheid van je te moeten nemen!

SaMIER; Schatje, tranen eindelijk droog? haha d8en we eindelijk te kunnen stoppen met huilen@schiphol begon jij;)

Kim; thnx voor je lieve smsjes!

Lautje en Kir; Superlief dat jullie dr ff waren@schiphol

Nik; hahahaha zaten we toch fftjes dicht bijelkaar ;)

En alle anderen; OOK!

Muchos besos

Sophie

  • 26 Januari 2009 - 17:02

    Anne (Jager):

    lief poppekind!!

    hoop dat alles goed gaat en dat je de tijd van je leven hebt... geniet!! ik kom net terug uit curacao, en haat nederland alweer... ;)
    doe een kusje aan Nien, dans een tango'tje voor mij en eet lekker!

    liefs en een kusje van mij voor jou!

  • 28 Januari 2009 - 13:56

    Knuffelmarokkaantje:

    Lekkertje!!! Ik ben superblij dat jullie t leuk hebben (had ook niets anders verwacht van partygirl #1)...t klinkt supervet man allemaal. Mn traantjes zijn gedroogd, maar bij de gedachte dat ik je nog 3 maanden ongeveer moet missen moet ik zeggen dat ik wel weer wat nattigheid voel achter mn oogjes :( but I'll get over it!! Houd ons op de hoogte van jullie avonturen en geef dikbil (rianne ;) ) een heeeeeeeeleeeeeeee dikke kus van mij!!! en zeg rianne dat zij er namens mij een moet geven aan jou hihi....Houd heeeeeeeeel veel van chicka en tot gauw lieffie!!!! dikke dikke kus op die lekkere lippen van je!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxx

  • 08 Februari 2009 - 18:31

    Kimmie:

    IK BEN NOG HEEEEEEEEEEEEEL HAHAAAAAAAAAA!

    Snowkisses!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Na mijn uitwisseling in Santiago de Chile, ben ik in Paramaribo, Suriname stage gaan lopen om mijn European Studies af te kunnen ronden. Ik lipe stage bij Hennah Draaibaar@The Back Lot/NOS. Na mijn studie ben ik samen met Denice/Skunk verder op reis gegaan: Azie, Australie, Nieuw Zeeland...en nu ben ik weer aan de onderkant van de wereld om die reis af te maken....

Actief sinds 22 Jan. 2009
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 53281

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 05 September 2014

www.waarbenjijdie2maandenallemaalgeweest.nu

20 September 2012 - 12 November 2012

total recovery and finish what i've started

14 November 2011 - 01 Juni 2012

Around the woooohorld

19 Februari 2010 - 13 Juli 2010

SurinameSoof

23 Januari 2009 - 18 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: