bijna uitgenurd! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Sophie Brandt Corstius - WaarBenJij.nu bijna uitgenurd! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Sophie Brandt Corstius - WaarBenJij.nu

bijna uitgenurd!

Door: !

Blijf op de hoogte en volg Sophie

06 Februari 2009 | Argentinië, Buenos Aires

i HOLA!

¿Que tál? Hoop dat nog niet iedereen ingesneeuwd is, daar 11.000 kilometer noordelijker (en een beetje naar het Oosten;)). Al is het geen slechte gedachte om hier zwoegend en zwetend in het zonnetje te studeren (:P) besneeuwde, wunderschone, witte weilanden voor me te zien en een verschil van 32 graden in temperatuur te voelen. Owkeey een poging te doen tot!

Genoeg gemenigheid ( gemene geit)...om kort te sluiten: Het is hier nog steeds SUPER!

Als je denkt dat je een grijze dag met regen te pakken hebt, eindigt deze sowieso met een zonnetje in de middag en is het en blijft het siempre lekker warm...Net mijn 1na laatste schooldagje achter de rug en morgen eindigen we gewoon met een intermediate course van twee weken!
Nu is mijn Spaanse niveau dus eindelijk zo hoog dat ik gister bij mijn ontbijt, geheel zelf, un cucaracha kon bestellen om mijn yoghurt weg te krijgen en toch wel een cuchara kreeg ( de kakkerlakken waren op, dus ik kreeg een lepel om mee te eten, best fijn!)

maar goed met volle vertrouwen in mijn Spaanse talent ga ik strax gewoon Santiago amazen! Om in de tussentijd iets om handen te hebben, gaan Nina en ik een f8cking lovely reis maken naar en door het Zuiden van Argentinie! Maandgaavond vertrekken we met de micro ( de bus die door geheel Sudamerica reist ) naar Puerto Madryn, zo0n 18 uur hiervandaan! Dus ben heel benieuwd! Eerst nog een avondje gezellig met onze nieuwe hartsvriendinnen vullen ( lees: de travestieten die hier in een club de boel ondersteboven zetten!)

Gauw meer nieuws, maar ontzettend relaxed dat jullie allemaal berichtjes sturen enzow! Heb ik echt heel veel aan en ben ook heel benieuwd naar de status dar0!

Dikke besos y saludos!





  • 08 Februari 2009 - 10:18

    Yosta:

    Hey lovely spaanse chickita!!!

    Super tof om al die pica`s te zien, en het verbaast me nix dat je hartsvriendinnen travestieten zijn...klinkt bekend haha! (holiday??)

    Wel super leuk dat je het zo naar je zin hebt, en zo goed ingeburgerd raakt..zo te lezen ontbreekt er nix, je gaat zelfs nog meer in de partysfeer dan hier in hollandia! Nu snap ik dat je daar vandaan komt.....gnegne :D

    Hier in Nederlandisch is alles oké! De sleutel van Qmusic iceblok is eindelijk gevallen en dat betekent dat de sneeuwtijd voorbij is!! Het zonnetje schijnt gezellig, maar met de 6graden is het nix vergeleken met de suptropische sferen daar in argentinos! Gisteren ge-partyed @ Altro in Kijkduin. Thijs (vriend merel) was jarig! En we hebben besloten dat we op vakantie gaan naar Z-Frankrijk, op een camping, surfen, wat we uiteraard gaan leren van leuke surf-dudes :D Ik ga in augustus met merel, kelly, rianne (ja echt) en 2 super relaxte collega`s van merel, lisanne en sjiela! Tussen mij en Rian is het weer oke, dus word gezellig!

    Verder ben ik aan t sporten in Fitniss First @ Spui, wat serieus echt een te fucking luxe sportzaal is met kleedkamers die me aan Elysium doen denken, 3 sauna`s, zwembad & super veel super leuke lessen. Ze nemen zelf mn abbo van de vorige sportschool, die ik sponserde..., over! Enne ik kan er vanuit m`n werk gelijk heen, dus ontlopen kan ik het niet meer! :D

    Nu heb ik denk ik wel enough geschreven anders kost het je hele dag om dit te lezen :D Girl; Have fun, enjoy, miss je! & party maar 4 the both of us!!! LOVE U! X

  • 08 Februari 2009 - 12:03

    Janettie:

    Daag schat!

    OOw heerlijk heerlijk! Zelfs ik ben jaloers terwijl ik eerst degene was met al die prachtige verhalen! heel veel plezier alvast me je fantastische reis door zuid argentinie! Ben super benieuwd wat je allemaal gaat zien en doen!

    Ik ben op moment bj chris zn familie in duitslan´d hihi dus vermaak me goed!mail je snel!

    Hou van jou!! miss you!

  • 08 Februari 2009 - 18:28

    Kim En Jip:

    Schattie!

    Wat goed dat je het zo naar je zin hebt daar! Wij doen hier ook ons uiterste best maar ik denk dat jij wint;)
    Heeeeeeeeel veel plezier tijdens je aankomende reisje mop! Ben benieuwd naar nieuwe verhalen en natuurlijk.. FOTO'S!

    Have fun, geniet en nog veel meer!

    Hele dikke kus van Kimmmie en Jippie! We love and miss you!!!

  • 11 Februari 2009 - 08:56

    Emily:

    MEIDEN!!!

    Ik wist helemaal niet dat jullie weg waren maar wat ontzettend cool zeg :D:D:D Vind dit echt fantastisch voor jullie! Heel veel plezier daar nog en wellicht tot kijk over eeuhh.. I don't know wanneer jullie terug zijn hahaha! Feest als een beest en doe geen dingen die ik ook niet zou doen. Muahahhaah!!

    Liefdee!! xxx Emily uit een bibberig koud Amsterdam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Na mijn uitwisseling in Santiago de Chile, ben ik in Paramaribo, Suriname stage gaan lopen om mijn European Studies af te kunnen ronden. Ik lipe stage bij Hennah Draaibaar@The Back Lot/NOS. Na mijn studie ben ik samen met Denice/Skunk verder op reis gegaan: Azie, Australie, Nieuw Zeeland...en nu ben ik weer aan de onderkant van de wereld om die reis af te maken....

Actief sinds 22 Jan. 2009
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 53276

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 05 September 2014

www.waarbenjijdie2maandenallemaalgeweest.nu

20 September 2012 - 12 November 2012

total recovery and finish what i've started

14 November 2011 - 01 Juni 2012

Around the woooohorld

19 Februari 2010 - 13 Juli 2010

SurinameSoof

23 Januari 2009 - 18 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: