opsominkje - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Sophie Brandt Corstius - WaarBenJij.nu opsominkje - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Sophie Brandt Corstius - WaarBenJij.nu

opsominkje

Door: !

Blijf op de hoogte en volg Sophie

11 Februari 2009 | Argentinië, Buenos Aires

*alejandra was gekomen
*buiktyfus
*op zwemmbadtv geweest, hans kazan
*verbrand
*cursus afgerond
*Tangoles
*stappen int Museum
*laptopdrama
*ninaas haardrama
*sushi spoorloos
*laatste dag app. opruimen en borg drama
* taxi naar bus
* Busreis muy chill; auto's onderstebove, superlekkerestoel als queen of the dessert naar het zuiden 20 uur lang als of het nix is
*Travelling light, thank god!
en nu int Zuiden Puerto madryn introductie hostelslapen

Sorry lieve mensen! het hele verhaal wat hierbij hoorde is kwijt...zal het van8 uitbreiden voor jullie!

Patience....
Liefs soof

  • 11 Februari 2009 - 13:01

    Anne (Jager):

    Zo is het Soof...

    kort maar krachtig haha!
    aan de foto's te zien vermaak je je prima :D
    xxxxx

  • 11 Februari 2009 - 15:29

    Wilma:

    haha jij verveelt je geen seconde zo te zien en zoals het in zuid amerika hoort te gaan zijn er dus ook "drama's" jaha die bussen zijn daarentegen wel super relaxed zoals wij ook in Peru hadden ervaren.
    Wij wachten met spanning het vervolg af xxxx

  • 12 Februari 2009 - 12:45

    Janettie:

    hahah oooow dooos!! Maar ben idd nu wel heel benieuwd naar je verhaal!!

    Love you!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Na mijn uitwisseling in Santiago de Chile, ben ik in Paramaribo, Suriname stage gaan lopen om mijn European Studies af te kunnen ronden. Ik lipe stage bij Hennah Draaibaar@The Back Lot/NOS. Na mijn studie ben ik samen met Denice/Skunk verder op reis gegaan: Azie, Australie, Nieuw Zeeland...en nu ben ik weer aan de onderkant van de wereld om die reis af te maken....

Actief sinds 22 Jan. 2009
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 53282

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 05 September 2014

www.waarbenjijdie2maandenallemaalgeweest.nu

20 September 2012 - 12 November 2012

total recovery and finish what i've started

14 November 2011 - 01 Juni 2012

Around the woooohorld

19 Februari 2010 - 13 Juli 2010

SurinameSoof

23 Januari 2009 - 18 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: